Sărbătorile de iarnă aduc magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală

Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de o platformă SaaS bazată pe Inteligență Artificială (AI).

Shopping online concept – Parcel or Paper cartons with a shopping cart logo in a trolley on a laptop keyboard. Shopping service on The online web. offers home delivery.

“Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. și de această dată, am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată o creștere generală a vânzărilor de 28%. Ce vedem diferit față de Black Friday, altă perioadă de maxim de care doar ce am trecut, este un accent mai mare pe mobilier, echipamente și accesorii, și o reducere a creșterii pentru o zonă esențială de Black Friday, categoria electronicelor”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Top 7 al creșterilor vânzărilor online înregistrate în decembrie este ocupat, pe categorii, de: mobilier (+58,8%), echipamente și accesorii (+53,4%), produse pentru copii și bebeluși (+50,9%), cărți și multimedia (+48,8%), artă și divertisment (+27,8%), alimente, băuturi și tutun (+27,6%) și electronice (+23,5%).

Potrivit comunicatului companiei, Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.