Platforma on-line pentru clientii E.ON

Lansat n Romnia n urm cu un an, E.ON Myline a depsit cele mai optimiste asteptri ale companiei E.ON, zeci de mii de clienti utiliznd n prezent aceast platform on-line pentru a accesa diverse servicii. E.ON Myline permite vizualizarea informatiilor referitoare la facturi – numr si tip factur, sume de plat, perioada de facturare si termene de scadent, plata online a facturilor de gaze naturale si de energie, informatii despre istoricul si evolutia datelor de consum, pltile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate. ncepnd cu aceast lun, platforma E.ON Myline a fost mbunttit, permitnd mai multe conexiuni simultane, este mai rapid din punctul de vedere al accesrii datelor de interes pentru clienti iar perioada de actualizare a informatiilor s-a redus semnificativ. Proiectul E.ON Myline este o parte a efortului de a aduce mai aproape de clienti o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde si care s i scuteasc pe acestia de deplasarea la sediile companiei. E.ON si manifest convingerea c, n continuare, tot mai multi clienti vor apela la serviciile on-line, acestea reprezentnd viitorul si o alternativ convenabil pentru deplasarea la clasicele ghisee, se arat ntr-un comunicat al E.ON Romnia. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.