Al treilea magazin Tekzen din tara, deschis la Vaslui

n ziua inaugurrii, noul magazin Tekzen, din Vaslui, deschis pe data de 7 martie, a fost vizitat de mii de persoane. Eveniment asteptat cu interes de localnici, Tekzen si-a deschis portile n cadrul Centrului Comercial Proxima – INTEREX, din Vaslui, pe o suprafata de 2.200 m, rodul unei investitii de peste 1 milion de euro. Multi dintre cei care au participat la deschidere nu au plecat acas cu mna goal, apreciind c preturile din magazinul nou deschis sunt mai mici dect la alte magazine cu acelasi profil, primii cumprtori avnd parte de o multime de cadouri din partea magazinului. Reteaua de magazine de bricolaj TEKZEN este lider de piat n Turcia, cu un numr de 26 de magazine deschise. Primul magazin din retea din Romnia a fost deschis la Brasov, n anul 2007, pe o suprafat de 6.500 mp. n 2008, Tekzen a deschis un nou magazin la Buzu, magazinul din Vaslui fiind al treilea din retea. n luna urmtoare urmeaz s se deschid un nou magazin si n Suceava. Vom deschide n curnd, n luna aprilie, al patrulea magazin, la Suceava. Am fcut un studiu de piat cu ceva timp n urm si am ajuns la concluzia c este cazul s inaugurm unul si la Vaslui. Am gsit spatiu, un vad bun si am pornit la treab. Avem produse pentru toat lumea, de tot felul si pentru toate buzunarele. De altfel, ne gndim s promovm produse de calitate la preturi modice. Sunt preturi foarte avantajoase, unice n Romnia. Este un raport pret-calitate de care tinem permanent seam. Altfel nu se poate. Tinem cont de doleantele clientilor. Sper s-i atragem, n scurt timp, n numr ct mai mare, ne-a declarat Adil Bora, director de marketing la Tekzen. Tekzen Home Improvement Centres a plecat la drum sub sloganul Casa, Biroul, Grdina visurilor noastre, s le infrumusetm mpreun. Ceea ce i deosebeste de concurent sunt preturile accesibile ale produselor necesare pentru amenajarea casei, biroului si a grdinii. Tekzen ofer clientilor o gam foarte larg de produse, ncepnd de la corpuri de iluminat, dulapuri pentru baie, Jacuzzi si lavoare, echipamente de buctrie – la vopsele si covoare, electrocasnice si produse de grdinrit, de la mobilier pentru birouri – la parchet si multe altele. Tekzen si propune s-si lrgeasc segmentul de clienti cruia i se adreseaz, prin stimularea clientelei feminine n vizitarea raioanelor de mobil, obiecte casnice si decora- tiuni interioare. Magazinele de bricolaj au fost percepute ca magazine care se adreseaz n mod deosebit brbatilor, bazndu-se pe comercializarea preponderent a materialelor de constructii, unelte si scule. Tekzen a schimbat acest concept clasic, acordnd o atentie deosebit segmentului de decoratiuni si amenaj ri. Viziunea TEKZEN este s de a deveni o marca international, lider n sector, cu angajati si parteneri multumiti de serviciile si produsele oferite. Misiunea declarat a companiei este de a rspunde nevoilor si cerintelor clientilor, economisind timpul acestora n alegerea articolului dorit. Prin sloganul sub calitatea TEKZEN vi se ofer cele mai bune preturi n cel mai scurt timp petrecut la cumprturi, prioritar fiind satisfacerea clientului si asumarea responsabilittii sociale si de mediu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.