Ceva mai putin de doi ani, att le-au trebuit autorittilor brldene s si dea seama c decizia de a institui sensuri unice pe dou dintre cele mai intens circulate artere din oras este proast. Prin urmare, de dou zile, Primria Brlad si Biroul Politiei Rutiere s-au vzut nevoiti s rspund afirmativ solicitrilor a peste 40 de conductori auto si s redeschid traficului ambele sensuri ale strzilor Siret (care face legtura ntre strada Vasile Prvan si B-dul Republicii) si Nicolae Tonitza (care leag bulevardul Epureanu de Republicii). Oamenii au nceput s trimit astfel de solicitri nc de acum cteva luni, cnd nu au mai suportat s se tot plimbe aiurea prin oras pentru a putea iesi de printre blocurile situate pe cele dou strzi, din cauza numrului mare e masini parcate anapoda. Cu alte cuvinte, desi n zon, spun cei de la Primrie, sunt suficiente locuri de parcare, fiecare si stationa masina unde apuca, ceea ce fcea accesul ntr-un singur sens aproape imposibil. Comisar sef Costic Fnaru, seful Politiei Rutiere Brlad, spune c n momentul n care s-a luat msura instituirii sensurilor unice pe artele mentionate prea a fi cea mai bun solutie de descongestionare a traficului. Nu a fost nici pe departe asa, ntruct la scurt timp ele dou strzi aproape c au fost sufocate de masinile stationate ale riveranilor. Cred c redarea celor dou sensuri si punerea unor interdictii n zonele tranzitate de cele dou strzi e singura solutie pentru a se evita aglomerrile. Att n zona Siret, ct si n zona Tonitza sunt suficiente locuri de parcare, ceea ce nseamn c pe aceste artere vor fi amplasate ct de curnd indicatoare care interzic stationarea. Si asa accesul de pe Prvan si de pe Epureanu spre Republicii se desfsoar greoi… Brladul nu e un oras care s cear prea multe strzi cu sens unic, ne-a declarat comisar sef Fnaru. n luarea msurii a cntrit foarte mult si faptul c, n ultimii doi ani, potrivit ultimelor constatrilor de specialitate, n oras a crescut foarte mult numrul de autoturisme.
Arnautule unde ai vazut locuri de parcare libere in zona Stadion pe str.Siret sau Tonitza? Inainte de 89 poate?Cele doua strazi au un sens de circulatie vesnic ocupat cu masini parcate, in special Siret.A mai aparut un pilos puturos care nu poate sa iasa pe o parte a strazii si sa intre pe cealalta?Strazile acestea sunt lungi de 10 km si se plimba lumea „aiurea” asa mult?Problema traficului din zona nu s-a rezolvat pentru ca cei din zona nu respecta indicatoarele adica se circula pe interzis ca si inainte iar subalternii domnului Fanaru stau la panda cu radarul si n-au timp de maruntisuri din astea.