Organigrama mai mare pentru Primaria Vaslui

0

Astzi, Consiliul Local (CL) Vaslui va aproba organigrama si statul de functii pentru anul 2011 pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primriei Vaslui. Potrivit raportului ntocmit la hotrre, organigrama si statul de functii aprobate pe anul 2011 prin HCL nr.10/2011 necesit modificri, pentru a putea rspunde obligatiilor si responsabilittilor ce revin autorittilor administratiei publice locale. Numrul de posturi prevzut n actualul stat de functii corespunde strategiei pe termen mediu si lung n ceea ce priveste rezolvarea problemelor comunittii. Astfel, noua organigram prevede o suplimentare de 14 posturi la Serviciul Public Comunitar Local de Evident a Persoanelor Vaslui, ca urmare a solicitrilor legislative n acest sens. Avnd n vedere implementarea de proiecte finantate din fonduri comunitare nerambursabile, n valoare de peste 23 milioane de euro, s-a impus suplimentarea cu nc 5 posturi a Serviciului Managementul Proiectelor. Astfel, pentru o mai bun coordonare, se nfiinteaz functia public de conducere de sef Birou Achizitii Publice, defiintndu-se o functie public de conducere din cadrul Serviciului Resurse Umane, Organizare, Tehnologia Informatiei. Din cadrul Serviciului Pregtire Sedinte al Consiliului Local, Secretariat si Arhiv se desprinde Compartimentul Consilieri, care va trece sub directa subordonare a Primarului municipiului Vaslui.