Campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice

Prima etapã a acestei campanii vizeazã consumatorii din mediul rural din judetele Iasi, Vaslui, Suceava, Botosani, Neamt si Bacãu. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operatiunea se desfãsoarã în baza normelor Autoritãtii Nationale de Reglementare în domeniul Energiei.

E.ON Energie Romania S.A. deruleazã, in aceastã perioadã, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clientii casnici din Moldova. În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toti consumatorii furnizorului de ultima instantã au obligatia actualizãrii contractelor de furnizare a energiei electrice. Aceastã campanie se va desfãsura in mai multe etape, o primã etapã vizand consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie Romania vor fi prezente in unitãtile teritorial-administrative pentru informarea si perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice. Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt: • Document care sã ateste dreptul de folosintã al spatiului (dupã caz, autorizatie de construire, contract vanzare/ cumpãrare, certificat mostenitor, adeverintã eliberatã de primãrie, contract de inchiriere etc.); • Act de identitate. Cazurile particulare vor fi analizate individual, in functie de specificul fiecãrei situatii. „E.ON Energie Romania multumeste clientilor sãi pentru sprijinul acordat in indeplinirea acestei obligatii legale si ii asigurã, in continuare, de intreaga sa disponibilitate pentru derularea in cele mai bune conditii a acestei campanii”, se aratã intr-un comunicat al companiei. Clientii care doresc informatii privind incheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispozitie de E.ON Energie Romania: – Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice retea de telefonie; – Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; – Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesarã crearea unui cont de client); – Prin fax, la numãrul 0265 200 367; – Prin postã, la adresa OP 1, CP 10 Targu Mures; – Prin intermediul Centrelor Relatii Clienti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.