Prima etap a acestei campanii vizeaz consumatorii din mediul rural din judetele Iasi, Vaslui, Suceava, Botosani, Neamt si Bacu. Echipe mobile ale E.ON Energie Romnia vor fi prezente n teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operatiunea se desfsoar n baza normelor Autorittii Nationale de Reglementare n domeniul Energiei.
E.ON Energie Romania S.A. deruleaz, in aceast perioad, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clientii casnici din Moldova. n conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toti consumatorii furnizorului de ultima instant au obligatia actualizrii contractelor de furnizare a energiei electrice. Aceast campanie se va desfsura in mai multe etape, o prim etap vizand consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie Romania vor fi prezente in unittile teritorial-administrative pentru informarea si perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice. Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt: Document care s ateste dreptul de folosint al spatiului (dup caz, autorizatie de construire, contract vanzare/ cumprare, certificat mostenitor, adeverint eliberat de primrie, contract de inchiriere etc.); Act de identitate. Cazurile particulare vor fi analizate individual, in functie de specificul fiecrei situatii. „E.ON Energie Romania multumeste clientilor si pentru sprijinul acordat in indeplinirea acestei obligatii legale si ii asigur, in continuare, de intreaga sa disponibilitate pentru derularea in cele mai bune conditii a acestei campanii”, se arat intr-un comunicat al companiei. Clientii care doresc informatii privind incheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispozitie de E.ON Energie Romania: – Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice retea de telefonie; – Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; – Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesar crearea unui cont de client); – Prin fax, la numrul 0265 200 367; – Prin post, la adresa OP 1, CP 10 Targu Mures; – Prin intermediul Centrelor Relatii Clienti.