Compania uberVU, nfiintat n 2008 de trei romni si activ n monitorizarea informatiilor aprute despre companii pe retelele sociale, a fost preluat de compania canadian HootSuite, pentru 15-20 de milioane de dolari, potrivit portalului TechCrunch. UberVU reprezint urmtoarea generatie de solutii de analiz si aduce totodat o echip de clas mondial. Achizitia pune la un loc cele mai bune solutii de analiz ale uberVU cu solutiile HootSuite de implicare social si ne aduce mai aproape de viziunea noastr pentru o platform simpl, accesibil si sigur pentru un peisaj al retelelor sociale care se schimb rapid, a declarat directorul general al HootSuite, Ryan Holmes, ntr-un comunicat al companiei. Printre clientii uberVU se numr peste 200 de companii precum 3M, NBC, Heinz, Fujitsu, SC Johnson, Getty Images, indiegogo si LOccitane. Compania nu a frunizat detalii privind termenii tranzactiei, ns aceasta s-a situat la 15-20 de milioane de dolari potrivit informatiilor obtinute de TechCrunch. HootSuite este unul dintre cei mai mari furnizori la nivel global de instrumente prin care companiile si pot administra prezenta pe retelele sociale precum Twitter, Facebook, Foursquare si Instagram. Preluarea uberVU este prima achizitie dup ce HootSuite a atras anul trecut fonduri de 165 milioane de dolari, noteaz TechCrunch. UberVU a fost nfiintat n 2008 la Bucuresti de trei romni, Dan Ciotu, Vladimir Oane si Dragos Ilinca, dar a fost mutat n scurt timp la Londra, aceasta fiind una dintre conditiile pentru a primi finantare. n prezent, compania are sediul la Boston, SUA, dar are angajati si n Romnia. Cei trei lucreaz si n prezent la firma nfiintat n 2008. Ciotu este directorul operational, Oane ocup postul de director de produs, iar Ilinca conduce operatiunile de marketing ale companiei.