Noile servicii au fost adaptate cerintelor pietii, tinnd cont de necesittile si asteptrile clientilor, care pot efectua acum o serie de operatiuni fr a mai fi necesar deplasarea la Centrele de Relatii cu Clientii. Astfel, clientul poate solicita, prin intermediul serviciului Call Center, efectuarea urmtoarelor operatiuni: modificarea conventiei de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, n conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adres de corespondent, date de contact, etc.); modificarea modalittii de plat, astfel nct plata facturilor s poat fi efectuat prin serviciul de Debitare Direct; rezilierea contractul de furnizare a energiei electrice. Dup ce solicit agentului de la Call Center efectuarea operatiunii, clientul primeste prin post o scrisoare, formularele necesare si informatiile referitoare la actele ce trebuie anexate, atunci cnd acestea se impun. Dup completarea formularelor, clientul le trimite prin post, mpreun cu actele solicitate, la adresa indicat n scrisoare, n baza crora se face operatiunea solicitat. Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni pn vineri, ntre orele 7.00 si 21.00, la unul din numerele de telefon: 0801 000 939 – pentru apeluri din reteaua Romtelecom din toat tara (tariful este local, intrajudetean); 0235.305.555 – pentru apeluri din orice retea, tariful este cel al operatorului din reteaua cruia se efectueaz apelul.