Serviciul Call Center pentru clientii E.ON

Noile servicii au fost adaptate cerintelor pietii, tinnd cont de necesittile si asteptrile clientilor, care pot efectua acum o serie de operatiuni fr a mai fi necesar deplasarea la Centrele de Relatii cu Clientii. Astfel, clientul poate solicita, prin intermediul serviciului Call Center, efectuarea urmtoarelor operatiuni: modificarea conventiei de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, n conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adres de corespondent, date de contact, etc.); modificarea modalittii de plat, astfel nct plata facturilor s poat fi efectuat prin serviciul de Debitare Direct; rezilierea contractul de furnizare a energiei electrice. Dup ce solicit agentului de la Call Center efectuarea operatiunii, clientul primeste prin post o scrisoare, formularele necesare si informatiile referitoare la actele ce trebuie anexate, atunci cnd acestea se impun. Dup completarea formularelor, clientul le trimite prin post, mpreun cu actele solicitate, la adresa indicat n scrisoare, n baza crora se face operatiunea solicitat. Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni pn vineri, ntre orele 7.00 si 21.00, la unul din numerele de telefon: 0801 000 939 – pentru apeluri din reteaua Romtelecom din toat tara (tariful este local, intrajudetean); 0235.305.555 – pentru apeluri din orice retea, tariful este cel al operatorului din reteaua cruia se efectueaz apelul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.