Mai saraci, dar mai fudui dect bucurestenii

Initiativ cel putin ciudat a conducerii societtii care a concesionat transportul public din Brlad: majorarea cu 30 de bani a tarifului pentru o cltorie cu mijloacele de transport n comun, dar si a abonamentului lunar. Mai scump ca la Bucuresti, dar, ce s-i faci, dac societatea care asigur acest serviciu public a majorat salariile angajatilor…

Dac n sedinta ordinar de mine a Consiliului Local va trece si punctul nr. 12, transportul public n comun din Brlad va deveni mai scump chiar dect cel din Capital. Primarul Constantin Constantinescu propune atentiei consilierilor locali „Proiectul de hotrre privind aprobarea actualiz rii tarifului si a abonamentului pentru cltoriile cu mijloacele publice de transport de persoane din municipiul Brlad”. Edilul sef ntocmeste aceast initiativ la solicitarea conducerii societtii concesionare, care si motiveaz cererea prin „cresterea TVA-ului de la 19% la 24%, cresterea accentuat a preturilor la carburanti (tariful de 1,30 lei a fost calculat la 3,32 lei/litrul de motorin, n prezent pretul este de 4,60 lei/ litrul), cresterea salariilor la angajat i, scderea gradului de ncrcare (numrul celor care cltoresc cu mijloacele de transport n comun este din ce n ce mai mic) – un element esential n calculul tarifului”. Potrivit proiectului de hot- rre, pretul unui bilet ar urma s creasc de la 1,3 lei, ct este n prezent, la 1,6 lei. Ct despre tariful unui abonament lunar, acesta se va scumpi cu 17 lei, de la 58 la 75 de lei. Asta n conditiile n care foarte multi brldeni care merg zilnic la serviciu cu autobuzul abia se descurc cu salariile actuale. Dac vor primi girul consilierilor locali, noile preturi ar urma s fie aplicate de la 1 decembrie. Frumos cadou de Ziua Romniei!

3 COMENTARII

  1. „scderea gradului de ncrcare (numrul celor care cltoresc cu mijloacele de transport n comun este din ce n ce mai mic) un element esential n calculul tarifului.

    Fireste ca dupa scumpiri, numarul celor care calatoresc cu aceste mijloace va scadea si mai mult. Apoi vom asista la alte scupiri si iarasi la scaderea numarului de calatori pana cand a circula cu autobuzul va deveni similar cu a merge cu taxiul sau…. poate vor functiona in regim de taxi…

  2. Pai, ori scade numarul celor care circula cu autobuzul, ori cei foarte multi irb-isti si barladeni care zilnic umplu autobuzele? hotaraste-te, cristina!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.