Avon Romnia, cea mai mare companie de vnzri directe de cosmetice (prin intermediul catalogului) pe piata local, ncaseaz 45 mil. euro anual numai din mediul rural, potrivit conducerii companiei. Clientii de la sat sunt un target mai putin atins de retailerii traditionali din lipsa posibilittilor de expansiune a celor din urm, de aceea zona rural are un potential de crestere urias. Aproximativ 40% din total sunt vnzrile noastre n mediul rural. Profilul consumatorului nu difer foarte mult de cel din mediul urban. Preferintele de consum sunt aceleasi. n plus, clientele au aceeasi deschidere n a folosi canalele virtuale pentru comanda de cosmetice, a declarat pentru ZF Rzvan Diratian, director comercial al Avon Romnia si Moldova, care a preluat, n a doua parte a anului trecut, operatiunile locale de la Angela Cretu. n prezent, bugetul mediu lunar al unei gospodrii din mediul rural pentru bunuri nealimentare ajunge la 370 de lei, n conditiile n care o gospodrie de la oras cheltuieste 520 de lei pentru aceleasi produse. Compania de cosmetice a finalizat 2009 cu afaceri de 112,7 mil. euro (473,7 mil. lei), nivel aproape asemntor cu cel din 2008, calculat n euro, si cu 14% mai mare, calculat n lei. Din 2008, Avon Cosmetics a nceput s fac tranzitia ctre modelul de business online, iar din 2009 toti clientii si-au comandat produsele pe internet sau prin telefon. Am lansat si comanda prin SMS, ca un canal alternativ destinat n special zonelor rurale unde penetrarea internetului este destul de sczut, spune Diratian.
2 COMENTARII
LĂSAȚI UN MESAJ Renunțați la răspuns
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
SI DA BON FISCAL LA CLIENTI ACEASTA COMPANIE ?..
SI O LEPRA DE INV PARASCHIVA DIACONU vinde prostii din astea..la domciliu, mai ales la parinti, obligatoriu.