Zeci de mii de kilometri parcursi, n fiecare lun, pe drumurile judetului cu doar cteva masini, si mii de lei cheltuiti lunar pentru reparatii. Aceasta este, pe scurt, situatia cu care se confrunt, de ani de zile, Serviciul de Ambulant al Judetului (SAJ) Vaslui. Chiar dac din cele 43 de masini existente n parcul auto 25 sunt noi, si acestea au probleme si genereaz cheltuieli n lant. Manopera si piesele scumpe necesare masinilor noi au fcut ca, numai ntr-un an de zile, cheltuielile cu reparatiile s creasc cu 300%.
Lunar, ambulantele vasluiene str- bat zeci de mii de kilometri, majoritatea pe drumurile rurale. Numai n luna ianuarie, ambulantele au nregistrat 64.473 de kilometri n mediul urban si 117.310 kilometri n mediul rural. Mai simplu spus, ntr-o lun de zile, ambulant ele SAJ Vaslui au nconjurat de 4,5 ori Pmntul pe la ecuator. Soferi experimentati, nimic de spus, ns cnd vine vorba de masini… situatia se schimb radical. n momentul de fat, parcul auto al SAJ Vaslui este format din 43 de ambulant e functionale, mprtite pe cele cinci statii si substatii din judet: 14 la Vaslui, 12 la Brlad, 7 la Husi, 5 la Negresti si 5 la Murgeni. Dintre acestea, 25 de ambulante sunt noi. Datorit faptului c ambulantele fac cte 10.000 – 15.000 de kilometri pe lun, n conditii grele de drum, se defecteaz din ce n ce mai des. Manopera si piesele scumpe, pentru ambulantele noi, au dus la cresterea considerabil a cheltuielilor cu reparatia acestora. Astfel, de la 90.000 de lei pltiti pentru reparatii n 2008, anul trecut, suma necesar pentru repararea ambulantelor a crescut la 265.000 lei, a precizat Aurora Popa, managerul SAJ Vaslui.
Una cte una se duc(ato)…
Desi ambulantele noi au aparatur si dispozitive performante, apar probleme care creeaz neplceri n lant. Astfel, la masinile tip Fiat Ducato, sc- rile retractabile se stric foarte usor si trebuie nlocuite, operatie ce necesit 9.000 lei pentru fiecare reparatie, jantele ambulantelor Mercedes Vito (400 lei bucata) se fisureaz usor si trebuie mereu nlocuite, rolele usilor glisante se uzeaz odat la 1-2 luni, trgile au nenumrate probleme si nu sunt proiectate pentru persoane supraponderale, iar lista poate continua n acelasi ritm. Fireste, n asemenea conditii, conducerea SAJ Vaslui nu poate dect s solicite factorilor abilitati s se ocupe de infrastructur si s cear pacientilor s se gndeasc bine dac chiar au nevoie de ambulant n momentul n care solicit un echipaj, pentru c, potrivit directorului unittii, nc mai sunt persoane care solicit ambulanta doar pentru a se distra.
d.p.d.v. al datelor tehnice, articolul e real n mare parte, restul e …ca peste tot
ABIA ACUM INTELEGEM DE CE S-A MUNCIT RATOIUL DE HABA SA MONITORIZEZE VECHEA CONDUCERE A AMBULANTEI ,SA POZEZE ,SA VINA DIN TIMPUL LIBER LA FAIMOSUL LUI BIROU SI SA URMAREASCA CE FAC CEI DIN AMBULANTA! DOREA CU ORICE PRET SA MONITORIZEZE AMBULANTA PRIN PROPRIA FIRMA ! SI A REUSIT PROBABIL PENTRU O PERIOADA DE TIMP.-UN LUCRU NU IL INTELEG-DE CE NU A PUS CAMERE SI LA EL IN BIROU ? …..SA TRAIASCA PETROVICI CA L-A ADUS LA AMBULANTA!!!!!!
ce articol de cacat. Ba!!!!?…. cat ai dat la zaraneasca sa-ti scrie articolu asta? fa-ti campanie directoarea popa ca trebuie sa arati ca faci ceva. Lai dat jos pe ala care era inainte si ai venit tu si cu umflata de la economic sa va aratati muschii. ai pus camere video. ai spus la oameni ce spaga ai luat tu si aia de la economic?ai spus la oameni ca ai incheiat un contract de service de 1500 euro lunar prin firma lui bulangiu de haba, in conditiile in care nu avem haine de protectie? sa ne spui si ce spaga ei ca sa ie faci echipamentul. stie zaraneasca care sunt problemele noastre? aia sa scrie nu ce comanda cele doua umflate, ci problemele noastre care ne dor- ore suplimentare conditii de stres. o sa va iasa pe nas camewrele video. o sa vedeti voi behaitoarelor!!! Ha!ha!ha!