Peste 67 miliarde de lei a pltit Ministerul Transporturilor pentru reabilitarea unui secor de circa 8 kilometri din Drumul European 581, pn la intrarea n Brlad. O sum enorm care nu se justific, mai ales n conditiile n care lucrarea are un termen de garantie de doar 1 an. Deputatul PSD Adrian Solomon spune c va solicita organelor abilitate un rspuns clar cu privire la modul n care au fost cheltuiti banii.
Lucrrile de reparatii la sectorul din DE 581, pe distanta limita judetul Galati/limit judetul Vaslui – intrare n municipiul Brlad au fost executate n luna septembrie a acestui an. Suprafata total pe care s-a intervenit cu „montarea” unui covor asfaltic destul de subtire a fost de circa 80.000 metri ptrati. De la bun nceput trebuiesc fcute cteva precizri, si anume c aceast distant a fost mentionat n acte ca fcnd parte din Drumul National 24. ns acest sector se suprapune cu DE 581. Potrivit unei adrese semnat de ministrul Radu Berceanu, valoarea lucrrilor de reabilitare pentru cei 80.000 metri ptrati este de peste 6,7 milioane lei vechi. Culmea, din acelasi act aflm mai departe c proiectul se numeste „Lucrri si servicii de ntretinere multianual iarn-var a drumurilor nationale din administrarea DRDP Iasi – SDN Brlad”. n schimb, cei care tranzitau aproape zilnic portiunea n cauz spun c aceasta chiar nu avea nevoie de reparatii att de serioase. Cei mai suprati de aceast situatie au fost, evident, social-democratii. „Fiind o investitie a Ministerului Transporturilor, cu bani publici, am ncercat s aflm de unde a venit initiativa. n acest fel, am aflat, n urma unei interpel ri adresate ministrului Berceanu, c s-a cheltuit o sum enorm pentru doar 8 kilometri de drum. Si nu e vorba dect despre o reabilitare. Nu se pot cheltui att de multi bani pe nimic. Voi afla n scurt timp, tot printr-o interpelare, si cine este firma n buzunarul creia au intrat acesti bani, dar mai ales cum”, a declarat deputatul PSD Adrian Solomon. Acelasi demnitar a mai explicat c este mult mai indignat de faptul c termenul de garantie al lucrrii este de 12 luni. Un alt semn de ntrebare s-ar ridica de aici, spune acelasi Solomon.
mai solomane dar prost mai esti 1.drumul era foarte valurit distrus total 2.km sunt 15kmsi nu 8km 3.arata excelent cu mici exceptii4este comanda pesdeului miron mitrea sechelariu umbrarescu si 5 taci dracului de cioara
pdl psd pnl….sa va fut in gura de taranoi politici……si sa va ia dracu de spagari…..
domnule arnautu pana la urma cati bani au fost cheltuiti pentru sectorul de drum mentionat? 67 de miliarde sa 6,7 milioane de lei vechi? ca asta se intelege! si nu e distanta de 8 km ci mai bine de 15. va multumesc!
Drumul reabilitat deja este praf in cel putin trei locuri pe portiuni de cativa metri. Pana in primavara va arata la fel ca cel de dinainte, asa ca va fi numai bun pentru o noua reabilitare si la anul!
Cind firmele franceze au negociat un pret cumplit mai mic decit acesti praduitori, cu garantie de 25 de ani al lucrarii , au fost fugariti de pretentiile de spaga venite din partea lui Miron Mitrea prin consilierul Sergiu Sechelariu.
Trebuia refacut covorul asfaltic la DN Barlad – Trestiana -Grivita pana la limita cu judetu Galati .
drumul reabilitat este excelent.inainte de reabilitare se circula greu, asfaltul fiind valurit, prin multe locuri brazdat de gropi plombate prost.deci reconditionarea era imperios necesara.nu stiu cat o sa reziste, dar asfaltul pare de calitate.
ca s-au cheltuit cam multi bani asta e parte a doua.
si totusi ma uimeste cat de zgarciorobi si ticalosi is initiatorii lucrarii care s-au oprit cu asfaltul taman la intrarea in Barlad.nasol, trebuia sa fie asfaltata si portiunea din e581 care traverseaza orasul.