• Drumul Expres Tișița – Albița, care și-a căpătat numele de „Autostrda vasluienilor”, proiect pentru care s-a luptat fostul deputat Daniel Olteanu, a fost prins în planurile noului guvern pentru următorii patru ani. În ceea ce privește infrastructura rutieră de mare anvergură, județul Vaslui mai apare de două ori, cu proiectele de construire a variantelor ocolitoare ale municipiilor Vaslui și Bârlad. La nivel național, noul Guvern vine cu cifre „frumoase”: 1.000 de kilometri de autostrăzi și drumuri expres și 30 de kilometri de variantă de ocolire.

Drumul Expres Tișița – Albița, care de-a lungul timpului și-a căpătat numele de „Autostrada vasluienilor”, proiect asumat și pentru care s-a luptat în ultimii ani fostul deputat Daniel Olteanu, este prezent în planurile noului guvern pentru următorii patru ani. Alături de drumurile expres Buzău – Brăila, Focșani – Brăila, Brăila – Tulcea și Constanța – Tulcea, aceste proiecte ajung la valoare de 11 miliarde de lei, iar noul executiv prezintă o garanție a implementării lor prin faptul că „rentabilitatea economică impune cu prioritate realizarea lor”.
Noul Guvern și-a anunțat planurile pentru următorii patru ani, cu detalii privind investițiile care se vor face sau continua în următorii ani în infrastructura rutieră. Județul Vaslui mai apare de două ori pe lista acestor investiții, unele foarte ample: 1.000 de kilometri de autostrăzi și drumuri expres și 370 de kilometri de variante de ocolire. Pentru vasluieni mai sunt prevăzute continuarea proiectelor de construcție a variantelor ocolitoare ale municipiilor Vaslui și Bârlad, ambele aflate într-un stadiu incipient.
În ceea ce privește autostrăzile, Modova nu este din nou neglijată, Autostrada A8, Târgu Mureș Târgu Neamț – Iași – Ungheni, (aproximativ 311 kilometri), fiind prima pe listă, fiind urmată de Autostrada A7, Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani – Suceava – Siret (421 kilometri) – 8,2 miliarde de lei, fără TVA; Autostrada A13, Brașov – Bacău (160 kilometri) – 8,8 miliarde de lei, fără TVA; Autostrada A13, Sibiu – Brașov, în continuarea secțiunii Brașov – Bacău (125 kilometri) – 7,1 miliarde de lei, fără TVA.
Programul de guvernare prevede continuarea proiectelor în execuție și finalizarea A3, Autostrada Transilvania (circa 155 de kilometri) – 4,2 miliarde de lei, fără TVA; pregătirea implementării tronsonului Târgu Mureș – Brașov; A1, Autostrada Sibiu – Pitești: accelerarea implementării Autostrăzii Sibiu – Pitești, pe toate cele 5 secțiuni ale proiectului, fiind asigurată finanțarea nerambursabilă prin emiterea deciziei de finanțare de către Comisia Europeană – total investiție 13,7 miliarde de lei, fără TVA, din care 2,3 miliarde de lei, fără TVA, pentru secțiunile 1 și 5; pregătirea proiectului – legătura DN 7C Curtea de Argeș – A1 (Secțiunea 5 Sibiu – Pitești) – Râmnicu Vâlcea; A0, Autostrada de Centură a Municipiului București (circa 100 kilometri) – aproximativ 5 miliarde de lei, fără TVA; A10, Autostrada Sebeș – Turda – lotul 2 – 550 de milioane de lei, fără TVA (total loturile 1 și 2 – 1,9 miliarde de lei, fără TVA); DX12.