Serviciul financiar al Primăriei Vaslui nu lucrează cu publicul între 3 și 10 ianuarie 2023

Primăria Vaslui a anunțat contribuabilii, persoane fizice şi juridice, faptul că în perioada 03 ianuarie 2023 – 10 ianuarie 2023, activitatea de relaţii cu publicul a Serviciului Finanţe Publice Locale va fi suspendată, în vederea realizării operaţiunilor informatice necesare efectuării închiderii/deschiderii de an fiscal.

Primăria a precizat că în această perioadă se vor încasa taxe locale fără debit, inclusiv amenzi şi taxe judiciare de timbru, iar începând cu data de 11 ianuarie 2023 se vor încasa impozitele şi taxele locale pentru anul 2023, se vor elibera certificate de atestare fiscală şi se vor înregistra bunurile dobândite.

„În situaţia în care aţi dobândit un mijloc de transport şi aveţi programare la Serviciul Public Comunitar Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor în perioada 03 – 10 ianuarie 2023, vă invităm să depuneţi declaraţia de impunere în vederea înregistrării în evidenţele fiscale până la data de 30 decembrie 2022”, a transmis Primăria Vaslu.

Pentru relaţii suplimentare, persoanele interesate se pot adresa la sediul Municipiului Vaslui, str. Spiru Haret, nr. 2, la telefon 0235/310999, int. 163 sau prin email, la adresa pmv@primariavaslui.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.