Somerii care doresc s se inregistreze in evidenta AJOFM Vaslui in vederea obtinerii unui loc de munc si pentru a participa la msurile active oferite, respectiv informareconsiliere, medierea muncii, formare profesional s.a., se vor prezenta la sediul institutiei, din strada Spiru Haret nr. 5, parter, sau la agentiile locale din Barlad si Husi cu actul de identitate, actele de studii si de calificare, carnetul de munca sau alte acte care atest, potrivit legii, existenta unor raporturi de munc ori de serviciu, in cazul persoanelor provenite din munc, precum si cu adeverinta medical din care sa rezulte ca persoana este clinic sanatoasa sau apt de munc ori c are eventuale restrictii medicale. n cazul neincadrrii in munc cererea in vederea medierii trebuie reinnoit la 6 luni. Somerii inregistrati la AJOFM Vaslui de cel putin 30 de zile, care nu beneficiaz de indemnizatie de somaj, in situatia in care se angajeaz cu norm intreag, pentru o perioad mai mare de 3 luni, ulterior datei inregistrrii la agentie, beneficiaz de o prim de activare in valoare de 1.000 lei, neimpozabil. Prima de activare se acord in dou transe, astfel: o trans egal cu 50% din cuantumul stabilit, la data angajrii, si o trans egal cu 50% din cuantumul stabilit, dup expirarea perioadei de 3 luni de la angajare.











