Pentru a doua oară de la inaugurarea hipermarketului Carrefour în Bârlad, caravana „Plata cu PET”, desfășurată la nivel național de către Carrefour România, îi așteaptă pe clienți cu vești bune. Până pe 9 octombrie inclusiv, cumpărătorii primesc un fruct ori o legumă de la producătorii locali pentru fiecare PET, doză de aluminiu sau ambalaj de sticlă adus.

Reprezentanții Carrefour România au anunțat, ieri, 5 octombrie, că hipermarket se află la a patra ediție a inițiativei „Plata cu PET”. În perioada derulării campaniei, fiecare PET, doză de aluminiu sau ambalaj de sticlă adus la Carrefour echivalează cu un fruct / o legumă de la producătorii locali.
„Atunci când facem bine, natura ne premiază! În perioada 5-9 octombrie, la hipermarketul Carrefour din Bulevardul Republicii, nr. 320, din Bârlad, poți plăti cu PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă pentru fructe și legume românești. Iar dacă vii cu r-PETURI Dorna, recipientul produs din plastic 100% reciclat și reciclabil, vei primi de două ori mai multe produse proaspete de la producătorii locali. Mai mult, anul acesta, caravana aduce o noutate! Ambalajele pe care le aduci vor fi stocate de către un RVM (Reverse Vending Machine), acestea fiind echipamente inteligente care au o tehnologie de colectare separată și reciclare a mai multor tipuri de materiale. «Plata cu PET» a fost lansată în premieră de Carrefour România în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară «Punem Preț pe Plastic» și a fost întâmpinată cu interes de către clienți. În prima ediție, bârlădenii au colectat peste 6.000 de PET-uri, în schimbul a peste 2.000 de kilograme de fructe și legume românești de la producătorii locali”, au precizat reprezentanții Carrefour România.
Potrivit acestora, campania «Plata cu PET» a fost lansată de către Carrefour România în parteneriat cu Coca-Cola HBC și GreenPoint Management, cu susținerea GreenPC Ambalaje, Financiar Recycling, Professional Recycle și Envipco România.
„Profesionalismul este una dintre principalele noastre valori. Alături de Carrefour și «Plata cu PET», suntem de părere că vom reuși să protejăm natura și să reducem impactul negativ asupra mediului. Cuvintele cheie care ne definesc sunt Colectarea și Reciclarea, atribute ale acestei campanii. Fiind unul dintre cei mai importanți reciclatori de PET din România, suntem siguri că prin asocierea cu această campanie, vom face o schimbare mai bună în România”, a menționat Mihail Moloiu, manager general Professional Recycle.
„Este al patrulea an în care GreenPoint Management devine partener în programul «Plata cu PET». Cu fiecare an în care derulăm programul, suntem mai aproape să schimbăm viziunea asupra gestionării deșeurilor, misiunea noastră fiind să creștem gradul de conștientizare a consumatorilor. Odată cu extinderea campaniei în sensul acceptării sticlei și a aluminiului, suntem siguri că va crește și gradul de responsabilitate a fiecărui consumator în parte, iar integrarea RVM-urilor este un salt înainte în acest demers”, a menționat Andrei Dinescu, director general adjunct GreenPoint.
„Noi, la Envipco, ne dorim să curățăm România, contribuind atât cu echipamente, cât și implicându-ne în educarea consumatorilor. Așa că, atunci când ni s-a oferit ocazia să ne alăturăm campaniei inițiate de Carrefour, un partener mai vechi al nostru, am făcut-o cu mare entuziasm. Sperăm ca tehnologia noastră să contribuie la creșterea numărului de ambalaje colectate pe durata campaniei”, spune Bogdan Purcherea, managing director Envipco România.












