• Furnizorii mici de internet și cablu din județul Vaslui spun că îi vor păsui pe cei care, în această perioadă, vor întârzia la plata facturilor pentru serviciile furnizate.

În contextul răspândirii virusului COVID-19 și a instituirii stării de urgență în întreaga țară, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a solicitat, pe 20 martie, furnizorilor de telefonie fixă și mobilă, internet și televiziune să nu întrerupă furnizarea serviciilor pentru neplata facturilor. Asociația Interlan, care cuprinde furnizori mici de internet și cablu TV din Vaslui, București, Arad, Cluj, Suceava și Iași, au declarat că vor respecta solicitarea autorităților.
“Majoritatea furnizorilor percep această solicitare ca fiind o recomandare, însă spun că vor ține cont de ea până în momentul în care activitatea firmei va fi afectată de neplata furnizorilor și a salariilor. Cei mai mulți furnizori spun că vor opri serviciile dacă neplata facturilor de către clienți va face ca situația financiară a companiei să devină critică, dar și pentru nerespectarea altor clauze contractuale”, a precizat, pentru HotNews.ro, Eric Andrei Băleanu, președintele Asociației Interlan.
Furnizorii își contactează clienții pentru a le reaminti termenele scadente, le retrimit facturile restante și le solicită celor care au întârziat plățile să precizeze termene până la care vor achita. Cei mai mulți spun că amână la cerere plata facturilor, dar se fac și suspendări și deconectări de servicii.










