Timp de doi ani, liceeniai si cadrele didactice de la specializarea Arte plastice din cadrul Liceului Pedagogic Ioan Popescu” Brlad vor executa diverse picturi si sculpturi si le vor reconditiona pe cele existente pe raza orasului, la cererea autoritatilor locale.
n cadrul celei mai recente sedinte a Consiliului Local Barlad, alesii urbei au votat un proiect de hotrare ce vizeaz aprobarea acordului de colaborare dintre municipiul Barlad si Liceul Pedagogic Ioan Popescu Barlad, in vederea executrii si reconditionrii unor opere de art’. Acesta a fost initiat ca urmare a unei adrese primite pe 17 iulie din partea conducerii institutiei de invtmant. Concret, elevii de la specializarea Arte plastice si profesorii lor se angajeaz s realizeze picturi si sculpturi noi la cererea municipalittii si s le reconditioneze pe cele existente pe raza orasului. Prin prezenta, v solicitm acordul de principiu pentru incheierea unui parteneriat intre Liceul Pedagogic Ioan Popescu din Barlad si Primria Barlad, avand ca obiectiv principal realizarea, reconditionarea si amplasarea unor opere de art (sculpturi si picturi) pe raza localittii noastre. Mentionm c unitatea scolar dispune de cadre didactice foarte talentate, precum si de elevi dornici de afirmare in domeniul artistic, unii dintre acestia fiind premiati la diverse concursuri de profil. n functie de necesittile municipalittii, se intocmeste un deviz dup care se realizeaz sculptura sau pictura solicitat’, se arat in adresa semnat de directoarea Gabriela Pasca. Astfel, potrivit acordului de colaborare incheiat de cele dou prti pentru o perioad de doi ani, elevii si profesorii vor realiza si vor reconditiona opere de art ce vor fi amplasate in Grdina Public, in Parcul Victor Ion Popa’ si in alte parcuri, precum si in sediile unor institutii. Beneficiarul, adic municipalitatea, se oblig s achite costurile materialelor necesare ce vor fi comandate, iar prestatorul, adic elevii si profesorii lor, se oblig s execute lucrrile conform comenzilor si a proiectelor solicitate de beneficiar.











