Sedinta publica pentru profesorii titulari care ramn fara post

Din anul scolar 2012- 2013, multe posturi didactice din judet nu vor mai exista. Pentru ca profesorii titulari care, n prezent, le ocup s nu rmn pe dinafar, joi, 15 martie, restrngerile de activitate vor fi solutionate prin transfer, n cadrul unei sedinte publice.

Recent, Consiliul de Administratie al Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Vaslui a aprobat posturile/catedrele vacante si rezervate ce au fost scoase pentru miscarea personalului didactic pentru anul scolar 2012-2013. Este vorba despre 843 de posturi vacante incomplete, 697 posturi vacante complete, 122 de posturi incomplete rezervate si 76 posturi complete rezervate. Pentru acestea vor concura si dasclii titulari din judet care, din anul scolar viitor, vor rmne fr loc n urma restrngerii de activitate sau a restructurrii retelei scolare. De fapt, acestia sunt primii chemati s- si rezolve problema locului de munc, prin transferul ntr-o alt unitate scolar din judet care dispune de o catedr vacant pe disciplina solicitat. Sedinta public pentru transfer n vederea solutionrii restrngerilor de activitate este programat pentru joi, 15 martie, la Centrul Judetean de Resurse si Asistent Educational Vaslui. „n aceast situatie se afl 66 de cadre didactice din judet, care, n prim faz, siau depus dosarele la unitatea de nvtmnt n care solicit transferarea din 2012-2013. Ulterior, cererile respective au fost nregistrate la comisia de mobilitate a Inspectoratului Scolar, dup care au fost sustinute probele practice sau orale. Acum, n sedinta public de pe 15 martie, vor fi rezolvate restrngerile de activitate prin transfer. n principiu, toate cadrele didactice n aceast situatie vor primi post n alt parte, ns nu neaprat din prima etap. Sunt vreo doi sau trei profesori de pregtire – instruire practic ce nu vor fi rezolvati n aceast etap a miscrii personalului si care vor trebui s astepte detasrile”, ne-a spus profesorul Gheorghe Flueras, inspector cu managementul resurselor umane n cadrul ISJ Vaslui. Ulterior, pe 21 martie, eventualele contestatii depuse vor fi solutionate de Consiliul de Administratie al ISJ Vaslui, urmnd ca, pe 22 martie, s fie emise si comunicate deciziile de repartizare. Conform calendarului miscrii personalului, urm- toarea etap este continuitatea activittii prin suplinire, cei vizati trebuind s-si depun dosarele ntre 19 – 21 martie, Termenul este valabil si pentru titularizarea din oficiu, prevzut n Art. 253 din Legea Educatiei Nationale.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.