Pna la concurs… ne vedem de treaba!

Serviciul de Ambulant al Judetului (SAJ) Vaslui, ca de altfel toate institutiile similare din tar, va fi condus din aceast toamn de un manager general, dup modelul spitalelor. Desi Ministerul Snttii (MS) a stabilit deja la 800 lei cuantumul participrii la concurs si a afisat normele metodologice si bibliografia pentru concursurile care vor avea loc n ntreaga tar, nimeni nu stie nc data desfsurrii acestuia. ntre timp, conducerea actual a SAJ Vaslui si continu activitatea fr s se ngrijoreze prea mult.

Concursul pentru ocuparea functiei de manager al serviciilor de ambulant din toat tara, inclusiv pentru Vaslui, este pregtit n cel mai mic detaliu, dar MS mai trebuie s stabileasc si data la care acesta va avea loc. Potrivit informatiilor postate pe site-ul MS, se stiu doar bibliografia si temele cadru pentru proiectul de management. n Monitorul Oficial de vineri, 26 august, a fost publicat si Ordinul MS prin care se stabileste la 800 lei cuantumul sumei de participare la concursul organizat pentru ocuparea posturilor de manager la serviciile judetene de ambulant. La aceast dat, un lucru este ns clar: organizarea concursului a intrat n linie dreapt. Deocamdat, nu am primit niciun document oficial referitor la concursul pentru ocuparea functiei de manager al Serviciului de Ambulant. Stiu c toate detaliile de concurs, inclusiv anuntul, trebuie publicate cu cel putin 30 de zile nainte de data la care va avea loc. Pentru c mandatul nostru este de trei ani, nu numai eu, ci ntreaga echip de conducere a SAJ va trebui s treac printr-un astfel de examen. Oricum, nu asta este marea noastr precupare, pentru c avem destule lucruri de rezolvat. Cnd o se stabileasc concursul, vom vedea noi care particip si care nu. Pn atunci, ne vedem de treab, ca si pn acum, ne-a spusa Aurora Popa, actualul manager al SAJ Vaslui. Pe lng manager, comitetul director al SAJ cuprinde un director medical, un director economic, un director tehnic si un asistent sef. Pentru toate aceste posturi se cer studii superioare, masterate sau cursuri de perfectionare, diplome de management. Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie s obtin media final cel putin 8.00 iar la fiecare prob de evaluare, minim nota 7.00. Concursul de selectie se finalizeaz, pentru fiecare post scos la concurs, cu ierarhizarea candidatilor n ordinea descresctoare a mediilor finale obtinute n urma concursului si cu nominalizarea candidatului admis pe postul pentru care a concurat. Durata contractului de management ncheiat ntre manager si directia de sntate public va fi pe o perioad de maxim trei ani.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.