Datele oficiale ale actiunii Let’s do it, Romania

V multumim pentru interesul acordat att proiectului „Let’s do it, Romania”, ct si modului n care s-a desfsurat acest proiect n judetul Vaslui. ntruct presa local nu a fost prezent la evenimentul din Brlad, mediatizat n ziarul dvs. prin articolul „Curtenia general organizat, total dezorganizat”, de luni, 27 septembrie, dorim s v comunicm datele oficiale ale acestei actiuni. Voluntarii au fost anuntati dinainte care sunt conditiile de participare (transport, saci, mnusi) si posibilittile organizatorilor, prin intermediul site-ului www.letsdoitromania.ro. si printr-un e-mail trimis de Coordonatorul de voluntari, nainte de ZZ. Att programul, ct si punctul de nregistrare au fost afisate pe site. Din cele 21 persoane de contact ale echipelor (care au avut responsabilitatea s trimit informatiile mai departe voluntarilor) nregistrate n ziua de 25 septembrie la punctul de nregistrare din Brlad, 17 fuseser nscrise pe site, anterior. Asta nseamn c, atunci cnd au venit la curtenie, stiau exact care sunt resursele oferite de organizatori. La fata locului a fost si un numr de 4 profesori cu 54 elevi, care nu au fost nscrisi pe site. Att pentru voluntarii care nu au fost nscrisi pe site, ct si pentru cei nscrisi pe site, au existat 500 de saci si 200 de perechi de mnusi din partea „Let’s do it, Romania” si 500 de saci si 250 de perechi de mnusi din partea Primriei Brlad. n total, n judetul Vaslui au fost 1.245 saci si 550 de perechi de mnusi, din partea „Let’s do it, Romania”. S-au strns 700 de saci de gunoi si au fost 245 voluntari n Brlad, iar la nivelul judetului Vaslui, s-au strns 1.415 saci de gunoi si au participat 566 de voluntari. Primria Brlad, prin reprezentantii ei, ne-a acordat sprijin att n ceea ce priveste materialele pentru curtenie, transportul unor voluntari spre zonele n care se afla gunoi, ct si pentru salubrizare. Toti cei implicati n acest proiect au fost voluntari si orice cettean al judetului Vaslui/Romniei, a avut posibilitatea s se implice ntr-una din cele 3 etape: cartare, organizare, curtenie. Am rspuns tuturor solicitrilor adresate telefonic sau prin e-mail de ctre cei care au dorit s participe la aceast actiune, asa cum a fost ea prezentat la nivel national. Datele echipei au fost fcute publice pe site-ul proiectului, www.letsdoitromania.ro n ziua de 25 septembrie, nu a fost nici o solicitare adresat nou pe care s nu o putem rezolva, mpreun cu sprijinul Primriei Brlad si al Scolii Generale nr. 9. Acest proiect a fost conceput s reuseasc cu sprijinul autorittilor. Le multumim si pe aceast cale pentru sprijinul acordat. Urmtoarele persoane din judetul Vaslui au reprezentat proiectul pe organizare: Ciprian Hordil, Ioan Cretu, Mihaela Veres. Acestea au fost singurele persoane care au putut da informatii despre proiect presei, din partea „Let’s do it, Romania”. Nu ne asumm rspunderea pentru datele care nu au fost furnizate de noi. Proiectul „Let’s do it, Romania” a avut la baz solidaritatea uman, spiritul civic si entuziasmul unor oameni care au crezut c pot face ceva pentru Romnia. Multumim tuturor celor care au crezut si cred n acest proiect!

Mihaela Veres, coordonator judetean
voluntari ZZ „Let’s do it, Romania”

8 COMENTARII

  1. Draga NATangule ,
    Ai dreptate , desi daca ar fi dupa cum zici , nu ne-am mai spala nici pe dinti , nici nu am mai manca , pt. ca mai pe aproape toate produsele scrie mare in engleza sau alte limbi, si mai mic in romaneste. Let’s do it se traduce prin „hai sa o facem” . A 2-a zi , cei din echipa s-au felicitat cu „we did it ” , adica ” am facut-o !” . Daca ii spuneam pe romaneste si faceam „nemteste ” ar fi iesit ca vrem sa ne atribuim ceva , ce nu-i al nostru . Si tinerii din echipa , punand ei la cale un lucru asa de maret , n-au vrut sa fie acuzati de furt , fie el si numai de nume de botez.
    Daca ai adresa de mail , nu esti asa de prost . In schimb as putea sa cred ca esti vre-o ?a?? . Dar nici asta nu vreau sa cred , atunci te indrum sa dai pe net adresa : http://www.translator1.ro , unde poti traduce orice din orice limba , si cand vei mai avea ocazia, sa nu pierzi asa o actiune din cauza nestiintei , sa fii primul care participa , si sa indrumi si pe altii .
    Asa sa-ti ajute Dumnezeu , Dana Rosu

  2. Aceasta domnisoara Veres este INCREDIBILA. Bine ca sta pe net si sub diferite nume incearca sa scuze tampeniile facute. Oare nu ii este rusine? Suntem un grup de profesori care am incercat din rasputeri sa intram in aceasta campanie dar nu am reusit pentru ca aceasta Veres ne-a refuzat. Initial nu raspundea de telefon, apoi am sunat la scoala nr.9 si ni s-a spus sa o contactam pe organizatoare si in cele din urma a raspuns si a aspus ca nu ne primeste determinandu-ne sa renuntam desi imi dau seama ca nu trebuia pt ca primaria a asigurat transportul elevilor.

  3. Pentru a afla amanunte despre aceasta campanie s-au obtinut 2 numere de telefon apartinand unor persoane despre care ni s-a spus ca reprezinta aceasta zona. Ei bine, aceste persoane nu s-au singhisit sa raspunda si nu am putut afla nimic. La un moment dat s-a auzit un zvon ca de campanie la Barlad se ocupa prof. Gabriela Placinta. S-a incercat un contact si cu aceasta persoana insa ni s-a raspuns ca nu este pionul principal si nu ne poate oferi prea multe detalii. Asadar acesta este motivul pentru care presa locala nu a fost prezenta la campanie. Nu ati facut niciun efort sa mediatizati evenimentul iar cei care au scris cateva randuri au obtinut informatii incomplete si neoficiale. Nu cunosc cum s-au desfasurat lucrurile in alte orase, dar la Barlad nu a incercat nimeni din partea dumneavoastra sa mediatizeze evenimentul iar presa nu a primit nicio invitatie (sau mare parte din ea). Data viitoare alegeti mai bine reprezentantii!

  4. Pentru a afla amanunte despre aceasta campanie s-au obtinut 2 numere de telefon apartinand unor persoane despre care ni s-a spus ca reprezinta aceasta zona. Ei bine, aceste persoane nu s-au singhisit sa raspunda si nu am putut afla nimic. La un moment dat s-a auzit un zvon ca de campanie la Barlad se ocupa prof. Gabriela Placinta. S-a incercat un contact si cu aceasta persoana insa ni s-a raspuns ca nu este pionul principal si nu ne poate oferi prea multe detalii. Asadar acesta este motivul pentru care presa locala nu a fost prezenta la campanie. Nu ati facut niciun efort sa mediatizati evenimentul iar cei care au scris cateva randuri au obtinut informatii incomplete si neoficiale. Nu cunosc cum s-au desfasurat lucrurile in alte orase, dar la Barlad nu a incercat nimeni din partea dumneavoastra sa mediatizeze evenimentul iar presa nu a primit nicio invitatie (sau mare parte din ea). Data viitoare alegeti mai bine reprezentantii!

  5. Iaca, io-s mai prost si nu stiu ce inseamna „Lets do it, Romania”; si cre’ ca m-as angaja si io, da’ daca nu stiu ce inseamna !!
    Am impresia ca e ceva scris intr-o limba straina: puneti pe careva sa traduca, daca se poate traduce si daca e asa…
    Acu’, io stau si gindesc in prostia mea: or mai fi si alti cetateni neghiobi, ca mine, care nu inteleg limbile straine ori toti sint destepti si vorbesc americaneste, ori angliceste, ori ceceno-inguseste dar nu-nu-nu romaneste?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.