De la nceputul anului pn n prezent, n municipiul Brlad nu s-au produs foarte multe accidente rutiere cu victime. Totusi, din acest punct de vedere, zona cea mai fierbinte rmne intersectia Capsa – Iris. Urmeaz, cu un punctaj negativ apropiat, intersectia din zona Hotelului Moldova, unde, de cele mai multe ori, pietonii si soferii si disput cu argumente tari prioritatea.
De regul, cele mai multe accidente rutiere cu victime se produc n afara localittii, si nu este greu de nteles care este motivul: viteza legal cu care se poate circula este mai mare dect cea permis n localitate. Chiar si n aceste condit ii, multi soferi cu boala vitezei apas pedala acceleratiei pn uit de ea, si nu o slbesc nici cnd intr n oras. Paradoxal, dar nu viteza pare s fie principala cauz a producerii accidentelor rutiere. Principalele cauze care au condus la lovirea automobilelor si rnirea localnicilor continu s fie neacordarea priorittii, traversarea neregulamentar si schimbarea directiei de mers fr a se asigura. Toate aceste nereguli stau si la baza accidentelor de circulatie produse n zona zero a Brladului, intersect ia Bulevardului Republicii cu strada Hotin. Fiind o surs constant de evenimente nedorite, politis- tii brldeni supravegheaz zona cu aparatura din dotare cel putin o dat pe sptmn. Si, conform acestora, initiativa chiar a dat roade, reducndu-se numrul accidentelor si al tamponrilor. n aceast zon, de la nceputul anului si pn acum, s-au nregistrat patru accidente grave. Pentru a preveni producerea acestora, s-a luat msura ndeprtrii panoului publicitar enorm care era amplasat pe scuarul din dreptul intersectiei, iar zona a fost supravegheat mai des cu aparatura din dotare. Cel putin o dat pe spt- mn, radarul ia pulsul acestei intersectii. Un alt punct nevralgic a fost si trecerea de pietoni din fata fostei Scoli nr. 2, unde se nregistrau multe accidente, a precizat subinspectorul Cosmin Stngceanu, ofiter n cadrul Biroului Politiei Rutiere Brlad.
Victime si accidente
De la nceputul anului si pn n prezent, pe raza municipiului Brlad s-au produs 12 accidente grave, cu tot 14 rniti, din care 12 rniti grav. La capitolul accidente usoare, numrul a fost ceva mai mic, dar nu cu mult. Este vorba despre nou accidente usoare, soldate cu 11 victime. Pe lng aceste accidente, n Brlad au avut loc si 499 de accidente soldate numai cu avarii. Numrul este enorm, pentru aproape nou luni, dar simtitor mai mic dect cel nregistrat n perioada similar a anului trecut. Numrul tamponrilor a sc- zut considerabil n evidentele Politiei Rutiere dup ce a intrat n vigoare constatarea amiabil. Oricum, continum s actionm periodic pe principalele cauze generatoare de accidente, dar nu uit de abaterile care agraveaz consecintele acestora, respectiv centura de sigurant, viteza excesiv, casca de protect ie la scutere sau folosirea telefonului mobil, explic subinspectorul Cosmin Stng- ceanu. Tot pentru a reduce num rul accidentelor si, implicit, pe cel al victimelor, Politia Rutier Brlad a mai creat o trecere de pietoni pe strada Dragos-Vod si intentioneaz ca, n cel mai scurt timp, s o mute pe cea existent din fata fostei Scoli nr. 2 cu ctiva metri.
pam pam (a la carcotasi)
Dragilor, prin comentariile voastre nu faceti decat sa umpleti degeaba spatiile … ati fi poate mai utili daca ati comenta sau relata fapte reale sau le-ati aminti acestor autoritati care se ocupa cu aplicarea legii unele aspecte legale. De exemplu, eu as intreba administratorul drumurilor din Barlad, in speta Primaria Barlad, de ce nu citesc legislatia rutiera si sa vada ca in localitati viteza poate fi redusa pe anumite sectoare de drum, dar nu mai putin de 30 de km. / ora ! Indicatorul de la intersectia de la primarie pe sensul Hotel Moldova – Primarie arata limitare de viteza de … 20 de km. / ora!!! Avem oare alte legi in Barlad? Acea limitare de viteza exista intradevar in localitati, dar … in zone rezidentiale !!! Un alt exemplu : tot in legislatia rutiera exista un indicator (legal) care se amplaseaza la trecerile de pietoni desfiintate (are inscris pe el „Trecere de pietoni desfiintata”). De ce nu se amplaseaza un astfel de indicator la fosta trecere de pietoni de la Penny? Zilnic acolo se pot intampla nenorociri. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca ar putea fi demarcata cu vopsea neagra putinele urme care au mai ramas din trecere. Si asa vad ca se „varuiesc” iar marcajele … mai trebuie cheltuiti niste bani, deh!
Ce legatura are subiectul din stire cu soferii de pe Barlad-Galati? Mare e gradina….!
Cam asa se face de obicei pe aici , de la un subiect se ajunge la alt subiect!
Asta care comentezi cu soferii de microbuz , mai citeste o data stirea poate te prinzi ca stirea e despre altceva :
Dimineata cand te trezesti , intai spala-te pe ochi nu te grabi pe b-o.ro sa mai vezi ce mai e de comentat ! O zi Buna
soferii sa mai ia lectii de omenie, de bun simt, sa nu-si mai etaleze „calitatile” oratorii…. cineva sa i
verifice la limbaj si atitudini
pe cei care fac traseul Barlad-Galati,
ca-s mari leorpaiti – vorbesc la mobil cand conduc!!!!!!!!!!!!! sa va scoateti greata din voi, mai, nea soferi! nu v ati nascut cu volanul in mana, faceati si voi kk in scutecel… acum cica ati crescut, v-ati maturizat:)) O, god!