Peste 65% dintre consumatorii de ciocolat si vor mentine sau chiar vor creste consumul n 2009, relev un studiu realizat de compania de profil Wavel Romnia. Potrivit studiului, realizat pe un esantion reprezentativ la nivelul ntregii tri, peste 65% din respondenti vor rmne la acelasi consum sau si vor mri consumul n 2009. Numai 21% dintre acestia si vor reduce consumul, cu 25-50%, ns din motive independente de criz. De asemenea, 7% dintre consumatori vor cumpra mai putin cantitativ, dar vor alege un brand mai scump, n timp ce doar 4% se vor muta ctre un brand inferior, se precizeaz ntr-un comunicat de presa al companiei. Acest consum crescut provine din faptul c oamenii vor tia din bugetele pentru cltorii, mbr cminte sau alte cheltuieli, dar vor aloca mai multi bani pentru mncare. Conform studiului, femeile sunt mai stabile n tendint ele de consum fat de brbati, ele declarnd, n proportie de 72,7%, faptul c vor consuma la fel sau mai mult ciocolat n 2009. n acelasi timp, numai 47,8% dintre brbatii intervievati au declarat acest lucru. n ce priveste profesia respondentilor, peste 66% dintre persoanele cu studii superioare si vor pstra sau si vor creste consumul de ciocolat n anul 2009.
Discutii
- Actualitate
- Administrație
- Agricultura
- Altele
- Anunțuri
- Comunicate de presă
- Cultură
- De interes
- Deschidere
- Diverse
- Economic
- Editorial
- Educație
- Featured
- Istorie
- Justiție
- Local
- Locale
- Locuri de muncă
- Media
- Mediu
- Mesaje
- Muncă
- Politică
- Publicitate politică
- Publiictate
- Social
- Speciale
- Spiritualitate
- Sport
- Sănătate
- Transport
- Turism
- Umanitar
- Utilitar
- Vremea
Mai mult
Popular Categories




