DRDP Iași: intrarea în Bârlad dinspre Tecuci, pe Șoseaua de Centură!

Chiar dacă, oficial, darea în funcțiune a Variantei de Ocolire (VO) a Bârladului este preconizată pentru luna viitoare, iată că o porțiune dinspre comuna Grivița va fi deschisă chiar astăzi, 10 mai.

Anunțul a fost făcut ieri, de oficialii Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, prin intermediul unei postări pe pagina de socializare a instituției. Potrivit acestuia, ca urmare a implementării proiectului VO Bârlad, începând de astăzi, traficul pe DN 24 (E581), pentru intrarea în Bârlad dinspre Tecuci, se va desfășura pe breteaua special amenajată pe sub pasajul CF de la km 0+405 al VO Bârlad.

„Menționăm că acest regim de circulație va rămâne în vigoare și după finalizarea lucrărilor și darea în trafic a Variantei Ocolitoare Bârlad, prevăzută pentru luna iunie a acestui an. Recomandarea pentru conducătorii auto este de a circula cu atenție și cu respectarea semnalizării existente la girația amenajată la intersecția DN 24 cu DN 11A, Bârlad-Adjud. Reamintim, proiectul VO Bârlad a intrat în ultima fază a execuției, cu un stadiu fizic de implementare de aproape 90%”, a transmis conducerea DRDP Iași.

Șoseaua de Centură are o lungime de 11,28 kilometri și este formată dintr-un segment distinct și anume Varianta de Est, ce se desfășoară între DN 24, la intrarea în Barlad, și DN 24, la ieșirea din Bârlad spre Vaslui. Investiția este finanțată prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, iar valoarea totală a contractului de finanțare este de 189.667.269,13 lei, după ce a fost suplimentată la finele lui decembrie 2020 cu mai mult de 3 milioane de lei. Din total, 85% reprezintă contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională (136.514.287,24 lei), iar 15% este cofinanțarea beneficiarului (24.090.756,56 lei). Antreprenor este Asocierea SC Tehnic Asist SRL – SC X-Way Infrastructure SRL – SC Concelex SRL.

1 COMENTARIU

  1. Drumurile noastre sunt tinta favorita a devalizatorilor de fonduri publice. Sunt metode vechi de devalizare a fondurilor publice . Un proiect contine strat de uzura 6 cm beton asfaltic se toarna 3-4 cm cu amestec criblura de munte si pietris de rau. 15 cm strat de uzura din beton asfaltic cu piatra concasata se toarna 10 cm cu pietris de rau neted neconcasat la 1/2 din pret. 20 cm strat de baza din piatra sparta se astern 10 -15 cm din pietris de rau. La toate lucrarile de drumuri se fac economii impartite frateste de primari, presedinti CJ, directori, regii asfaltului – firme de drumuri si inspectorul sef .

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.