Perseverența unui consilier județean dă roade: vasluienii vor primi înapoi banii facturați în plus de Aquavas!

Aquavas a fost amendată de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) și obligată să restituie banii facturați în plus vasluienilor pentru luna martie. Marius Arcăleanu, consilier județean, cel care a făcut sesizarea către ANPC spune că își va continua lupta împotriva abuzurilor Aquavas.

Marius Arcăleanu, consilier județean ales din partea PNL, spune că a înregistrat prima victorie împotriva a ceea ce numește „abuzurile” Aquavas, operatorul județean de apă. „După cum scriam acum câteva luni, Aquavas a luat decizia ilegală de a factura luna martie conform unui tarif votat în ultima zi a aceleiași luni. Întrucât am considerat nedrept să se întâmple acest lucru, am făcut o sesizare către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului. Într-un final, la începutul acestei săptămâni, am primit răspunsul final pentru sesizarea mea. ANPC a constatat ilegalitatea și a dispus ca sumele nedatorate să fie plătite consumatorilor (probabil vor fi reduse dintr-o factură viitoare), iar Aquavas a primit o amendă”, transmite Arcăleanu pe pagina sa de socializare, precizând că societatea vasluiană care se ocupă cu gestionarea alimentării populației cu apă are dreptul de a contesta sancțiunea în instanță.

„Deși este doar o victorie de etapă, cred că aceasta are un rol foarte important: să demonstreze că avem pârghii pentru a opri astfel de abuzuri și că insistența dă roade”, spune Marius Arcăleanu.

„Voi continua să mă implic până când vom reuși să rezolvăm probleme și mai importante: facturile încărcate cu metri cubi în plus, tarifele exagerate și calitatea îndoielnică a serviciilor”, mai transmite consilierul județean.

2 COMENTARII

  1. Am sesizat si eu la ANPC facturarea luna de luna a pierderilor mari de catre AQUAVAS – Birlad si m-au trimis catre Primaria Birlad motivat de faptul ca asa este reglemantat de Consiliul Local.
    Am solicitat si o verificare a instalatiei din subsolul blocurilor dupa ce unele scari si-au separat consumul si nu li se mai calculau pierderi dar totusi erau alimentate din aceeasi coloana . Nu am primit nici un raspuns de la Aquavas-Birlad.
    AQUAVAS are monopol si noi consumatorii nu avem sorti de izbanda!

Dă-i un răspuns lui VASLUIAN Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.