Noi angajări la Primăria Bârlad

0
3417

După ce, în ianuarie, Primăria Bârlad a organizat un concurs pentru ocuparea a cinci posturi în cadrul a două servicii din subordine, trei dintre ele „revendicate”, în aceste zile, a scos la concurs alte șase posturi vacante în cadrul a patru servicii din subordine.

Municipalitatea bârlădeană organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă a șase posturi de natură contractuală, de execuție. Este vorba despre un post de consilier clasa I, grad profesional superior, și unul de inspector clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Tehnic Investiții, Licitații și Contracte de Achiziții Publice, unul de consilier clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Resurse Umane, Protecția Muncii și Secretariat. De asemenea, se caută un referent clasa III, grad profesional superior în cadrul Serviciului Gospodărie Comunală și Locativă, Monitorizarea Serviciilor de Utilități Publice și a Asociațiilor de Proprietari, un consilier clasa I, grad profesional debutant, și un consilier clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Buget și Contabilitatea Veniturilor și Cheltuielilor. Cele două anunțuri referitoare la organizarea concursurilor au fost publicate, zilele trecute, pe portalul http://anfp.gov.ro, unde sunt publicate posturile vacante din administrația publică din România.

Eventualii doritori trebuie să știe că se pot înscrie numai dacă îndeplinesc, cumulativ, mai multe condiții. În primul rând, aspiranții la respectivele posturi trebuie să nu fi fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

De asemenea, trebuie să nu li se fi interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia au săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, să nu fi fost destituți dintr-o funcție publică sau să le fi încetat contractul ndividual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani și să nu fi fost lucrători ai Securității sau colaboratori ai acesteia.

Totodată, candidații trebuie să îndeplinească și condițiile de studiu și, după caz, de vechime. Astfel, pentru postul de consilier din cadrul Serviciului Tehnic Investiții, e nevoie ca doritorii să aibă studii universitare de licență într-unul din domeniile de licență: inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie electrică, inginerie energetică, inginerie mecanică și vechime în muncă de minimum 7 ani în specialitatea studiilor. Pentru cel de inspector din cadrul Serviciului Tehnic Investiții, se solicită studii universitare de licență într-unul din domeniile de licență: inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie electrică, inginerie energetic, inginerie mecanică și vechime în muncă de minimum 1 an în specialitatea studiilor.

Pentru postul de consilier din cadrul Serviciului Resurse Umane, se solicită studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura Științe economice și o vechime în specialitatea studiilor de minimum 7 ani. Pentru postul de consilier (asistent) din cadrul Serviciului Buget, cei interesați trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de Științe economice și o vechime de cel puțin 1 an în specialitatea studiilor.

Pentru postul de referent din cadrul Serviciului Gospodărie Comunală, se solicită studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat, și o vechime de minimum 7 ani în specialitatea studiilor. Nu în ultimul rând, pentru fotoliul de consilier (debutant) din cadrul Serviciului Buget, doritorii trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de Științe economice.

Cei care vor să își încerce norocul își pot depune dosarele la primărie până cel târziu pe 8 martie (pentru primele trei posturi vacante) și 15 martie (pentru ultimele trei posturi). Concursurile vor avea loc pe 24 martie, ora 10.00, (proba scrisă), iar interviul în termen de cinci zile lucrătoare, respectiv 31 martie, ora 10.00 (proba scrisă), interviul urmând să fie programat ulterior. Informații suplimentare pot fi obținute de la Serviciul Resurse Umane, camera 29, sau la numărul de telefon 0235/411.760, interior 202.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.