Primăria Bârlad face angajări

3
7000

După o lungă pauză, timp în care angajările la stat au fost „înghețate”, Primăria Bârlad organizează concurs pentru ocuparea a cinci posturi în cadrul a două servicii din subordine.

Municipalitatea bârlădeană organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă a cinci posturi de natură contractuală, de execuție. Este vorba despre un post de magaziner în cadrul Compartimentului Administrativ Gospodăresc, unul de paznic, unul de șofer, treapta I, și două de muncitor calificat, treapta III, toate în cadrul Serviciului Gospodărie Comunală Spații Verzi – Sere. Anunțul referitor la organizarea concursului a fost publicat, zilele trecute, pe portalul http://posturi.gov.ro, unde sunt publicate posturile vacante din administrația publică din România.

Eventualii doritori trebuie să știe că se pot înscrie numai dacă îndeplinesc, cumulativ, mai multe condiții. În primul rând, aspiranții la respectivele posturi trebuie să nu fi fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Totodată, candidații trebuie să îndeplinească și condițiile de studiu și, după caz, de vechime. Astfel, pentru postul de magaziner, e nevoie ca doritorii să aibă studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat și vechime în muncă de minimum 3 ani într-o funcție de magaziner sau gestionar ori casier. Pentru cel de paznic, e nevoie de studii generale și certificat de absolvire a cursului de calificare ca paznic, plus atestat profesional pentru exercitarea profesiei de paznic, potrivit prevederilor Legii nr. 333/2003, și vechime în muncă de minimum 3 ani în specializarea necesară ocupării funcției.

Pentru postul de șofer, doritorii trebuie să aibă studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, școala profesională profil auto, permis de conducere categoria B și C, fișă medicală conducător auto profesionist și vechime în muncă de minimum 3 ani în specialitatea necesară ocupării funcției. Nu în ultimul rând, pentru cele două posturi de muncitor calificat, trebuie să aibă școală profesională sau curs de calificare în domeniul mecanic și vechime în muncă de minimum 3 ani în specialitatea necesară ocupării funcției.

Cei care vor să își încerce norocul își pot depune dosarele la primărie până cel târziu pe 28 ianuarie, urmând ca, pe 10 februarie, ora 9.00, să aibă loc proba scrisă, iar de la ora 12.00, cea practică. Interviul va fi programat ulterior. Informații suplimentare pot fi obținute de la Serviciul Resurse Umane, camera 29, sau la numărul de telefon 0235/411.760, interior 202 sau 204.

3 COMENTARII

  1. Era și cazul. Celelalte probleme le-ați rezolvat,încărcarea facturii la apă, asfaltarea orașului….tot. Rușine, mare rușine să nu poți merge 10m cu mașina pe un covor asfaltic drept iar voi angajați și puneți beculețe. Nu considerați că sunteți prea mulți trântori în stupul ăla pe banii noștri? Nici vorbă. Plecați cu primar cu tot, că înafară de taxe puse pe bietul om nimic nu mai știți altceva!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.