Alertă Alimentară! Nu cumpătrați ouă de la Penny. A fost găsită Salmonella

Lanțul de supermarketuri Penny a anunțat că retrage de urgență un produs de la vânzare, pentru că a fost găsită Salmonella

Penny și-a informat consumatorii că într-un produs extrem de bine vândut a fost depistată Salmonella. SC VANBET SRL și-a retras produsul „OUĂ 30 M” suspect că ar conține bacteria ce provoacă grave afecțiuni digestive.

Deci, atenție pentru vasluienii care și-au făcut cumpărăturile la PENNY în ultima vreme! Reprezentații lanțului de supermarketuri informează clienții că trebuie să returneze cât mai repede posibil produsul „OUĂ 30 M”. În aceste ouă specialiștii au găsit, conform analizelor, Salmonella, bacterie ce poate provoca afecțiuni grave digestive.

„Stimați clienți,

PENNY vă informează cu privire la rechemarea și returnarea produsului „OUĂ 30 M”. București, România, 20 iunie 2020.

SC VANBET S.R.L recheamă preventiv produsul „OUĂ 30 M” cu termenul de valabilitate 05.07.2020, LOT 160, marca de sănătate: RO EPC 53 CE, vândut de către PENNY | REWE România. În urma unei analize, a fost detectată Salmonella. Aceasta poate provoca afecțiuni grave digestive.

Nu consumați ouăle!

Clienții care au cumpărat acest produs, cu termenul de valabilitate menționat mai sus, sunt rugați să ţină cont de retragere şi să nu îl consume. Din motive ce țin de siguranța consumatorului, PENNY| REWE România a reacționat fără întârziere și a scos produsul de la vânzare. Produsul poate fi returnat în toate magazinele PENNY.

Contravaloarea acestuia va fi restituită, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal. Această rechemare vizează exclusiv produsul „OUĂ 30 M” cu termenul de valabilitate 05.07.2020, LOT 160, marca de sănătate: RO EPC 53 CE.

Alte produse vândute de PENNY | REWE România, inclusiv alte tipuri de ouă, nu sunt afectate de această rechemare.

PENNY | REWE Romania îşi cere scuze pentru incovenientele create. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta telefonic la 0800.110.111 (Luni ‐ Sâmbătă 08:00 ‐ 21:00) sau pe adresa de mail contact@penny.ro”, se arată în comunicatul companiei.

În context, trebuie precizat că nu ar fi  pentru prima dată când lanțul de supermarketuri PENNY ar putea avea probleme cu Protecția Consumatorului.

În vara anului 2018, Protecţia Consumatorului Vaslui a amendat cunoscutul lanț de supermarketuri pentru folosirea de practici comerciale înşelătoare.

Iar în 2015 un băiat din județul Constanța a ajuns în spital după ce a cumpărat și consumat ciocolată expirată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.