E.ON atrage atenția asupra falșilor încasatori. Cum să vă feriți de escroci

0
1136

• În câteva județe din Moldova, persoane rău-intenționate au cerut sume de bani necuvenite de la clienți ai E.ON, sub pretextul încasării facturilor sau a contravalorii unor servicii. Compania E.ON avertizează că încasarea facturilor nu se realizează la domiciliul clienților, nici prin angajații săi, nici prin cei ai prestatorilor de servicii. Facturile pot fi achitate, ca și până acum, online sau în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco sau prin POS.

Compania E.ON a primitmai multe sesizări în care au fost semnalate cazuri de persoane care, pretinzând că sunt angajați sau prestatori ai companiei, au cerut unor clienți din mediul rural sume de bani sub pretextul încasării facturilor de consum sau a contravalorii unor servicii, verificări instalații, citiri sau înlocuiri contoare.

“Din cauza carantinei și stării de urgență, facturile E.ON trebuie achitate direct angajaților societăților cu care firma are contract de prestări servicii”, este unul dintre textele folosite de cei care și-au însușit sume de bani fără drept.

Pentru evitarea unor situații asemănătoare, compania E.ON face următoarele precizări menite să îi protejeze pe consumatorii de energie electrică sau gaze naturale de persoane rău intenționate:

• Angajații E.ON sau prestatorii de servicii mandatați de companie nu încasează bani la domiciliul clienților nici pentru servicii prestate, acestea regăsindu-se în facturile emise, nici pentru consumul de energie electrică sau gaze naturale.

• Operațiunile de înlocuire, verificare și citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electrică sunt realizate numai de către personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandatați de companiile noastre pentru aceste activități.

• Angajații noștri pot fi identificați prin echipamentul inscripționat E.ON și prin legitimația de serviciu.

• Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimația de serviciu și prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operațiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor.

În cazul în care un client consideră că a fost înșelat îl rugăm să se adreseze celei mai apropiate unități de poliție.

Facturile E.ON pot fi achitate în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco sau prin POS prin scanarea codului de bare de pe factură la toți comercianții acceptanți.

Punctele de încasare PayPoint, Payzone, un-doi Centru de plăți și Westaco sunt terminale de plată amplasate în magazinele cu profil de comerț general sau benzinării, unde, odată cu plata cumpărăturilor, se poate achita și factura E.ON în numerar.

Totodată, clienții pot utiliza și mijloacele de plată online:

– cu card bancar la: BRD, BCR, ING Bank, Unicredit Bank, Banca Transilvania și din E.ON Myline;

– prin transfer bancar la: BRD, ING Bank, Unicredit Bank, CreditCoop;

– prin Direct Debit la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank;

– prin Internet banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Unicredit Bank;

– prin telefon/Mobile banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Orange Money.

Toate aceste modalități de plată sunt fără comision.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.