Primaria Barlad se doteaza cu un buldoexcavator nou

0
956

• Dupa ce, zilele trecute, a fost achizitionat un nou autoturism Duster Prestige, pentru a-l inlocui pe cel folosit in prezent de primar si o parte din directorii din subordine, municipalitatea barladeana vrea sa cumpere si un buldoexcavator.

Pe 11 noiembrie, Primaria Barlad a achizitionat un autoturism Dacia Duster Prestige, modelul DCI 115 4WD, in urma unei licitatii desfasurate pe SICAP (noul Sistem Electronic de Achizitii Publice). Masina costa 84.024,37 lei fara TVA (99.989 lei cu TVA), a fost comandata in culoarea Bleu Cosmos si are optiunile Camera Multiview, Avertizor unghi mort si Functia maini libere. Potrivit reprezentantilor primariei, noul Duster il va inlocui pe cel cumparat in 2010, folosit in interes de serviciu de primarul Dumitru Boros si o parte dintre directorii si sefii de serviciu din subordine. Mai ales ca, in cei zece ani de uzura zilnica, masina a inregistrat un kilometraj de peste 600.000.

Acum, Primaria vrea sa cumpere si un buldoexcavator ce va deservi Serviciul Sere – Spatii Verzi din cadrul institutiei si va fi folosit pentru activitati specifice. Asa cum se arata in anuntul de licitatie, utilajul trebuie sa aiba un motor de minimum 70 CP, cu o capacitate cilindrica de minimum 3.000 mc si sa fie turbodiesel cu injectie directa. In plus, trebuie sa aiba o adancime maxima de sapare de 4.000 mm si o inaltime maxima de ridicare de 3.400 mm si sa aiba incorporat si echipament excavator si echipament incarcator.

„Contractul prevede achizitia unui buldoexcavator cu accesorii (picon si lama pentru zapada), pe pneuri, necesar ca urmare a volumului mare de lucrari de reamenajare, corelat cu numarul redus de personal de executie, pentru optimizarea timpului necesar acestor lucrari, ce cuprinde: furnizarea, instalarea si punerea in functiune in municipiul Barlad”, se arata la descrierea achizitiei publice.

Pentru un utilaj cu specificatiile de mai sus, municipalitatea este dispusa sa plateasca suma de 378.151,26 lei fara TVA (450.000 lei cu TVA). Criteriul de atribuire al contractului este pretul cel mai scazut. Furnizorii interesati isi pot depune ofertele pana pe data de 25 noiembrie, iar firma ce va fi declarata castigatoare este obligata sa furnizeze si sa monteze produsele ce fac obiectul contractului in cel mult o luna de la semnarea contractului (pana cel tarziu pe 31 decembrie).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.