Executivul brldean intentioneaz s dea n administrarea Directiei Pietelor o suprafat de circa 46 de hectare de teren, n imediata vecintate a Centrului de Afaceri, astfel nct acesta s aib acces facil la traseul viitoarei sosele ocolitoare a orasului si s transforme centrul ntr-o investitie rentabil.
Initiativa, care ii apartine primarului Dumitru Boros, va fi adus in atentia consilierilor locali in sedinta ordinar de astzi. Edilul-sef a declarat, inc de ieri, in cadrul unei conferinte de pres, c proiectul care va fi supus votului membrilor CL este probabil cel mai important punct de pe ordinea de zi. ‘Este vorba despre o suprafat de teren destul de consistent pe care o detine orasul, in partea de nord si est a Centrului de Afaceri ‘Tutova’, pe care intentionm s o dm in administrarea Directiei Pietelor. Motivul este cat se poate de simplu: crearea unui acces usor la traseul viitoarei sosele ocolitoare a orasului. Acum stim pe unde va trece cu sigurant aceast sosea, asa c putem face acest pas, in primul rand pentru a transforma centrul intr-o investitie rentabil si cautat de oricine doreste s isi dezvolte afacerile in zon. Prin urmare, este un proiect foarte important pentru oras si sper s nu fie probleme la votul consilierilor locali’, a declarat primarul Boros. Si, fiindc tot veni vorba despre atat de dorita sosea ocolitoare, primarul Barladului a mai anuntat c, in ce priveste primria local, deja a fost finalizat documentatia cerut de ministerul de resort, astfel c aceasta se afl deja la Guvern. ‘Ni s-a mai cerut suplimentar, acum ceva timp, s reactualizm lista cu toti proprietarii de terenuri care vor fi traversate de soseaua ocolitoare, lucru pe care l-am fcut cat s-a putut de repede, motiv pentru care in aceste zile noua documentatie a ajuns deja la Guvern. Reactualizarea trebuia fcut intrucat urmeaz s fie emis o hotrare de Guvern referitoare exproprierile care vor avea loc. Totodat, si unittile administrativ-teritoriale Grivita si Zorleni, care, de asemenea, au terenuri care vor fi traversate de sosea, au fcut acelasi lucru’, a mai spus primarul Boros. Mai trebuie spus c Barladul sa ‘miscat’ mai repede comparatic cu UAT-urile Grivita si Zorleni, intrucat mare parte din terenurile traversate de viitoarea sosea sunt in proprietatea orasului, lista cu proprietarii individuali din localitate care urmeaz a fi expropriati fiind destul de scurt. Nu le fel au stat lucrurile la cele dou comune, unde sunt zeci de oameni ale cror terenuri vor fi ‘tiate’ de soseaua ocolitoare.