Centura nc neconstruit a Brladului va rentabiliza Centrul de Afaceri Tutova”!

Executivul brldean intentioneaz s dea n administrarea Directiei Pietelor o suprafat de circa 46 de hectare de teren, n imediata vecintate a Centrului de Afaceri, astfel nct acesta s aib acces facil la traseul viitoarei sosele ocolitoare a orasului si s transforme centrul ntr-o investitie rentabil.

Initiativa, care ii apartine primarului Dumitru Boros, va fi adus in atentia consilierilor locali in sedinta ordinar de astzi. Edilul-sef a declarat, inc de ieri, in cadrul unei conferinte de pres, c proiectul care va fi supus votului membrilor CL este probabil cel mai important punct de pe ordinea de zi. ‘Este vorba despre o suprafat de teren destul de consistent pe care o detine orasul, in partea de nord si est a Centrului de Afaceri ‘Tutova’, pe care intentionm s o dm in administrarea Directiei Pietelor. Motivul este cat se poate de simplu: crearea unui acces usor la traseul viitoarei sosele ocolitoare a orasului. Acum stim pe unde va trece cu sigurant aceast sosea, asa c putem face acest pas, in primul rand pentru a transforma centrul intr-o investitie rentabil si cautat de oricine doreste s isi dezvolte afacerile in zon. Prin urmare, este un proiect foarte important pentru oras si sper s nu fie probleme la votul consilierilor locali’, a declarat primarul Boros. Si, fiindc tot veni vorba despre atat de dorita sosea ocolitoare, primarul Barladului a mai anuntat c, in ce priveste primria local, deja a fost finalizat documentatia cerut de ministerul de resort, astfel c aceasta se afl deja la Guvern. ‘Ni s-a mai cerut suplimentar, acum ceva timp, s reactualizm lista cu toti proprietarii de terenuri care vor fi traversate de soseaua ocolitoare, lucru pe care l-am fcut cat s-a putut de repede, motiv pentru care in aceste zile noua documentatie a ajuns deja la Guvern. Reactualizarea trebuia fcut intrucat urmeaz s fie emis o hotrare de Guvern referitoare exproprierile care vor avea loc. Totodat, si unittile administrativ-teritoriale Grivita si Zorleni, care, de asemenea, au terenuri care vor fi traversate de sosea, au fcut acelasi lucru’, a mai spus primarul Boros. Mai trebuie spus c Barladul sa ‘miscat’ mai repede comparatic cu UAT-urile Grivita si Zorleni, intrucat mare parte din terenurile traversate de viitoarea sosea sunt in proprietatea orasului, lista cu proprietarii individuali din localitate care urmeaz a fi expropriati fiind destul de scurt. Nu le fel au stat lucrurile la cele dou comune, unde sunt zeci de oameni ale cror terenuri vor fi ‘tiate’ de soseaua ocolitoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.