Peste 50 la sut dintre angajati petrec 1 Mai acas

0
324

Mai mult de jumtate dintre angajatii din mediul urban vor petrece ziua de 1 Mai acas, cu familia si prietenii, la iarb verde, 7,6 la sut vor merge la munte sau la mare si doar 1,5 la sut vor pleca n strintate, potrivit unui studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center.

Conform celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center, aproape jumtate dintre persoanele intervievate (44,1 la sut), care sunt angajate ntr-o companie sau detin o afacere, au declarat c vor fi libere att n ziua de 1 mai, ct si pe 2 mai, 24,8 la sut au spus c vor fi libere doar pe 1 mai, 22,1 la sut nc nu stiu si 8,6 la sut spun c nu vor fi libere. Mai mult de jumtate dintre orsenii intervievati au spus c vor petrece Ziua Muncii n localitatea de domiciliu, mpreun cu familia sau cu prietenii si la iarb verde, n pdure, n parc sau la un loc de grtar. Alti 7,6 la sut dintre cei intervievati au spus c vor alege de 1 Mai destinatii turistice din tar, dintre care 4,4 la sut vor opta pentru destinatii montane, 2,7 la sut intentioneaz s ajung pe litoral si 0,5 la sut ntr-o statiune balnear. Doar 1,5 la sut dintre respondenti vor pleca n strintate de Ziua Muncii, iar aproape o treime dintre cei intervievati spun c nc nu stiu ce vor face n zilele libere. Bugetul mediu alocat petrecerii zilei de 1 Mai este de 171,1 lei, fiind asemntor celui de anul trecut (179,9 lei). Doar 19,7 la sut dintre persoanele chestionate sunt dispuse s aloce un buget de peste 500 de lei, 33,4 la sut ar cheltui ntre 200 si 499 de lei, iar 46,9 la sut nu pot aloca mai mult de 200 de lei, potrivit studiului citat. Studiul a fost realizat online, n perioada 4-8 aprilie, pe un esantion reprezentativ la nivel national, din mediul urban. Au fost intervievate 663 de persoane, cu vrsta cuprins ntre 18 si 55 ani, marja de eroare fiind de 3,81 la sut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.