luni, 6 februarie 2012

Elevii cu cerinte educationale speciale, monitorizati cu ajutorul unei aplicatii informatice

luni, februarie 6, 2012, 3:00
Stire din categoria Local Comentarii: 0 Comentarii pana acum.


Cei 450 de elevi beneficiari ai proiectului Cerinte Educationale Speciale pentru Toti – CESPeT vor fi monitorizati cu ajutorul unei aplicatii informatice dezvoltate pentru proiectarea de activitãti educationale adecvate fiecãrui elev în parte. Aplicatia electronicã a planului educational individualizat a fost prezentatã miercuri, 11 ianuarie, în cadrul modulelor de formare Strategii motivationale si managementul stresului si Tehnici informationale computerizate, celor peste 100 de cadre didactice, psihologi si terapeuti din judetele partenere (Iasi, Vaslui, Brãila, Mures, Maramures si Botosani) preocupati de combaterea si prevenirea abandonului scolar în rândul elevilor cu CES. Numitã PEI (Plan Educational Individualizat), aplicatia este un instrument de monitorizare a elevilor beneficiari care va fi folosit pentru proiectarea de activitãti educationale în acord cu potentialul si nevoile fiecãrui elev. Operând cu instrumente de autoevaluare si evaluare, PEI implicã activ familia în definirea si monitorizarea traseului educational al fiecãrui elev. „PEI este încã o noutate asteptatã în preuniversitar pe care o dorim generalizatã la sfârsitul proiectului”, a spus prof. univ. dr. Laurentiu Soitu, managerul de proiect. Proiectul Cerinte Educationale Speciale pentru Toti – CESPeT are ca obiectiv general cresterea accesului la programe educationale formale si nonformale a copiilor cu cerinte educationale speciale aflati în abandon si risc de abandon scolar, în vederea integrãrii lor socioprofesionale. Proiectul CESPeT este derulat în perioada 1 august 2010 – 31 iulie 2013, de cãtre Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iasi, în parteneriat cu VIA University College, Danemarca, si ISJurile din Botosani, Brãila, Iasi, Maramures, Mures si Vaslui.

Articol scris de:



Posteaza un comentariu