n semestrul al doilea al anului trecut, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Vaslui au fost nregistrate 611 reclamatii din partea consumatorilor, din numrul total de plngeri, pn la sfrsitul perioadei fiind cercetate 598. n urma verificrilor, 397 reclamatii au fost ntemeiate, 105 nentemeiate, 33 au fost redirectionate pentru cercetare organismelor competente iar 63 au fost nesolutionabile. Cele 13 reclamatii nefinalizate pn la sfrsitul anului au fost cercetate imediat n perioada urmtoare, n termenul legal. Cele mai multe reclamatii au fost nregistrate la credite bancare – 286 (46,81%), tmplrie cu geam termopan – 30 (4,89%), produse electronice si electrocasnice – 28 (4,58%), rezervare- comercializare bilete de avion – 22 (3,60%), servicii telefonie fix si mobil – 18 (2,95%), furnizare ap potabil – 15 (2,45%), izolatii termice blocuri – 14 (2,29%), furnizare energie electric – 13 (2,13%) si servicii internet si tv cablu – 13 (2,13%).