Legati de scara blocului!

„Potecile” de lng blocuri, „scuarurile” municipiilor si oraselor si „parfumul” restaurantelor din cartier, acestea vor fi, de Paste, desftrile vasluienilor. Sloganul „Land of Choice” este, cel putin deocamdat, falimentar, cererile pentru excursii n statiunile romnesti fiind zero. Practic, n acest moment, agentiile de turism alearg disperate s conving niste clienti care nu prea… exist! Dup anul de glorie 2007, n care destinatiile visate au fost luate cu asalt, peste pachetele turistice din oferta agentiilor de profil s-a asternut un stat gros de praf. Fr locuri de munc si venituri decente, suprimarea mini-vacantelor de srbtori sau a concediilor petrecute departe de cas este singura msur concret mpotriva crizei.

Gospodar si plin de initiativ, Guvernul Boc a mai bifat un „succes” n domeniul calittii vietii. ntr-un timp record, s-a reusit eliminarea de pe lista grijilor cettenilor a unor notiuni precum „vacanta” sau „relaxarea”. Reusita strategiei a avut la baz aceeasi minunat si perpetu actiune de modernizare a statului. Mai exact, tierea masiv din veniturilor salariatilor, falimentele n lant si disparitia locurilor de munc. Cu un astfel de portofoliu reformator, era de asteptat c foarte putini vasluieni vor mai ndrzni s se gndeasc la un mic sejur cu ocazia Srbtorilor de Paste. ns, si pentru acest segment mai „temerar” de contribuabili, ves- tile pentru viitorul apropiat sunt „ncurajatoare”. Mediul de afaceri va continua s fie tratat doar cu lozinci, vom avea parte de un nou mprumut, iar proiectele de dezvoltare vor fi finantate exclusiv la televizor. n fata crizei si a austerittii generale, agentiile de turism apeleaz la tot felul de strategii n vederea atragerii clientilor. Publicitatea vizeaz n special regiuni precum Bucovina, Maramures, Rucr-Bran, zone care sunt pstr- toare ale traditiilor ortodoxe pascale. „Noi facem publicitate pe siteul agentiei, distribuim pliante, brosuri, dar nu ne asteptm la o avalans de vnzri pe pachetele de servicii. Mizm pe vasluienii care vin din strintate, pe oamenii de afaceri care nu vor s stea acas si pe putinii pensionari cu pensii mai substantiale”, a precizat Mihai Bumbu, directorul unei agentii de turism din Vaslui. Doritorii au la dispozitie o ofert variat: n statiunile de renume din tar, pretul unei nopti de cazare poate varia ntre 100 si 200 de lei pe noapte de persoan, n functie de destinatie. n paralel cu Srbtorile de Paste, sunt promovate n sistem timpuriu si pachete de servicii pentru litoralui intern si extern. Persoanele care achit pachetele respective pn la data de 30 martie, pentru unele locatii la 30 aprilie, vor beneficia de o reducere de 30%. Singurele actiuni certe de pe frontul turistic local sunt asumate de segmentul tinerilor. Terminarea liceului urmeaz s pun la grea ncercare bugetele familiilor, ns eforturile se merit. Deja, la aceast dat, aproximativ 400 de elevi vasluieni si vor petrece Bacalaureatul n statiuni de vis. Este vorba despre Sovata, n zilele de 21-22-23 mai si Vatra Dornei, n zilele de 3-4-5 iunie. „n aceste zile, asteptm rspunsuri de la alte grupuri de elevi pe care le-am contactat, pentru a semna contractele de prestri servicii cu statiunile”, a precizat Bumbu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.